Παρασκευή
19 Δεκεμβρίου 2025

Οι νικητές της σεζόν 2018-2019: Eurovision, «MasterChef» και οι… άλλοι (τηλεθεάσεις)

Media
Η Nielsen δημοσίευσε -όπως κάθε χρόνο αυτή την εποχή- την κατάσταση με τη συνολική τηλεθέαση της προηγούμενης σεζόν.

Πρόκειται για μία λίστα που βασίστηκε σε στοιχεία από 1.300 νοικοκυριά και η κατάταξη έγινε με βάση τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για μέσο λεπτό.

Στην κορυφή της λίστας, και με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο, είναι ο Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Τραγουδιού, η Eurovision, η οποία μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και σημείωσε 17,8% ως προς το μέσο λεπτό, ενώ στο μερίδιο κατείχε το 50,9%.

Δεύτερο στη λίστα ήρθε το «MasterChef», σημειώνοντας 13,8% (μέσο λεπτό) και 34,9% (μερίδιο), ενώ την κορυφαία τριάδα συμπληρώνει η τηλεοπτική σειρά του ALPHA «Το Τατουάζ» καταγράφοντας 13,2 (μέσο λεπτό) και 33,2% (μερίδιο).

Ακολουθεί το σόου του ANT1 «Your Face Sounds Familiar» με 13,2 (μέσο λεπτό) και 30,6% (μερίδιο), ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται η μουσική εκπομπή «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο που προβάλλεται από τον ΣΚΑΪ, σημειώνοντας 13% (μέσο λεπτό) και 35,7% (μερίδιο).

Ως προς την τηλεθέαση μέσου λεπτού, ισοψηφία με τον Σπύρο Παπαδόπουλο σημείωσε και το «The Voice» του ΣΚΑΪ, ωστόσο στο μερίδιο ήταν πιο πίσω με 32%.

Οι τέσσερις τελευταίες θέσεις καταλαμβάνονται από τηλεοπτικά σίριαλ και συγκεκριμένα τα «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (12,7%), «Το σόι σου» (11,6%), «Η επιστροφή» (11,6%) και «Μην ψαρώνεις» (11,5%).

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χαλκίδα: Πτώμα άνδρα βρέθηκε σε πυλωτή

Πτώμα άνδρα βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης σε πυλωτή στο κέντρο της Χαλκίδας, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του evia online. Στο σημείο, πίσω από τον Ιερό Ναό Αγίου Δημη...

Φόρτωση άρθρων...