Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Στην «Axianews»: «Η κυρίαρχη ΔΕΗ και η πώληση του ΟΤΕ το αργότερο το 2024»

Media

Με τίτλο: «Η κυρίαρχη ΔΕΗ και η πώληση του ΟΤΕ το αργότερο το 2024» κυκλοφορεί αύριο, Σάββατο 29 Οκτωβρίου, η «Axianews».

Η εξαγορά του αιώνα, της ENEL ROMANIA, καθιστά την επιχείρηση ηλεκτρισμού κορυφαία στα Βαλκάνια και πανίσχυρη στην Ε.Ε.

Δείτε το πρωτοσέλιδο

AXIA_2910

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (22-06-2026)

Αγώνα Μουντιάλ, τον τρίτο τελικό του πρωταθλήματος μπάσκετ της Ισπανίας και παιχνίδια τένις περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι α...

Φόρτωση άρθρων...