Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ασημακοπούλου: «Η Ελλάδα πρωτοστατεί στην προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και του Κράτους Δικαίου»

Τη συγγνώμη όσων κατηγόρησαν την Ελλάδα για τους 92 μετανάστες, τους οποίους οι ελληνικές Aρχές διέσωσαν στον Έβρο, ζήτησε κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου. 

H εκπρόσωπος Τύπου της Ευρωομάδας της Νέας Δημοκρατίας, αναρωτήθηκε αν «θα ζητήσουν συγγνώμη τώρα, όταν ακόμη και το μέσο που δημοσίευσε το σχετικό ρεπορτάζ, το απέσυρε λόγω αμφιβολιών».

Στη συνέχεια, η εκπρόσωπος Τύπου της Ευρωομάδας της Νέας Δημοκρατίας συμπλήρωσε: «Μήπως, θα ζητήσουν συγγνώμη όσοι συκοφαντούσαν τους διωκόμενους στο υποτιθέμενο “σκάνδαλο Novartis” που αθωώθηκαν πλήρως, τώρα που ακόμη και ο δικηγόρος του κ. Τσίπρα δηλώνει πως όλοι ήταν αθώοι από την αρχή;». 

Η ευρωβουλευτής τόνισε εμφατικά ότι και για το πανευρωπαϊκό πρόβλημα της χρήσης κακόβουλου λογισμικού, «οι ίδιοι, τώρα, υιοθετούν και αναπαράγουν ανυπόστατες κατηγορίες κατά της Ελλάδος».

    

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, από την πρώτη στιγμή, είπε «όλα στο φως», σημειώνοντας πως «συνεργάστηκε πλήρως με τα ευρωπαϊκά όργανα και την Επιτροπή PEGA και πρωτοπορεί πανευρωπαϊκά με νομοσχέδιο που απαγορεύει και ποινικοποιεί την κατοχή, χρήση και εμπορία κακόβουλου λογισμικού παρακολούθησης».

«Όσοι, λοιπόν, προσπαθούν να παρασύρουν την Ελλάδα μέσα στον βούρκο της λάσπης και της τοξικότητας, να ξέρουν ότι δεν χάνουμε χρόνο,  περιμένοντας τη συγγνώμη τους. Η Ελλάδα όχι μόνο δεν υπολείπεται, αλλά πρωτοστατεί στην προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και του Κράτους Δικαίου», κατέληξε χαρακτηριστικά.



Αναλυτικά η παρέμβαση της Άννας - Μισέλ Ασημακοπούλου στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου: 

«Όσοι κατηγόρησαν την Ελλάδα για τους 92 μετανάστες που διέσωσαν οι ελληνικές αρχές στον Έβρο, θα ζητήσουν συγγνώμη άραγε τώρα, που ακόμη και το μέσο που δημοσίευσε το σχετικό ρεπορτάζ, το απέσυρε λόγω αμφιβολιών;

Μήπως θα ζητήσουν συγγνώμη όσοι συκοφαντούσαν τους διωκόμενους στο υποτιθέμενο «σκάνδαλο Novartis» που αθωώθηκαν πλήρως, τώρα που ακόμη και ο δικηγόρος του κ. Τσίπρα δηλώνει πως «όλοι ήταν αθώοι από την αρχή»;

Είναι οι ίδιοι που τώρα, για το πανευρωπαϊκό πρόβλημα της χρήσης κακόβουλου λογισμικού, υιοθετούν και αναπαράγουν, ανυπόστατες κατηγορίες κατά της Ελλάδος. 

Αυτοί, λοιπόν, που προσπαθούν να παρασύρουν την Ελλάδα μέσα στον βούρκο της λάσπης και της τοξικότητας, να ξέρουν ότι δεν χάνουμε χρόνο περιμένοντας τη συγγνώμη τους.

Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη είπε από την πρώτη στιγμή «όλα στο φως», συνεργάστηκε πλήρως με τα ευρωπαϊκά όργανα και την Επιτροπή PEGA και πρωτοπορεί πανευρωπαϊκά με νομοσχέδιο που απαγορεύει και ποινικοποιεί την κατοχή, χρήση και εμπορία κακόβουλου λογισμικού παρακολούθησης.

Η Ελλάδα όχι μόνο δεν υπολείπεται, αλλά πρωτοστατεί στην προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και του Κράτους Δικαίου.

Σας ευχαριστώ!».

Δείτε το βίντεο:

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια είναι η γκάφα... απελπισίας του Ανδρουλάκη με τις δωρεάν μετακινήσεις για νέους

Στην πολιτική αρένα, η σπουδή για την κατάθεση ελκυστικών και... μόνο φιλολαϊκών προτάσεων συχνά οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα σχεδιασμού. Η πρόσφατη εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟ...

Ποια είναι τα 80 «διαμάντια» του ελληνικού success story και σε τι... μεταφράζεται αυτό για τη χώρα

Η πορεία της ελληνικής οικονομίας από την κρίση των μνημονίων έως το 2026 αποτελεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα οικονομικής ανάταξης παγκοσμίως. Η χώρα, που κάποτε απ...

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Φόρτωση άρθρων...