Η υποκρισία ΣΥΡΙΖΑ ότι επί της διακυβέρνησης του λειτουργούσαν τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης, αποκαλύπτεται από το έγγραφο-ντοκουμέντο που φέρνει σήμερα στο φως ο Ελεύθερος Τύπος.

Το 2018, ένα χρόνο μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο που στοίχισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης με πρόεδρο τον Κώστα Γενηδούνια είχε στείλει εξώδικό με το οποίο προειδοποιούσε για τους σοβαρούς κινδύνους ασφαλείας για εργαζομένους και επιβάτες από την πρωτοφανή έλλειψη υποδομών.

Αποδέκτες ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΟΣΕ το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το υπουργείο Εργασίας και η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

"Εν όψει της συμπλήρωσης ενός έτους από το τραγικό δυστύχημα εκτροχιασμού αμαξοστοιχίας στο Άδενδρο στο οποίο έχασαν τη ζωή τους οι συνάδελφοι Ματθαίος Καλόπουλος, Αριστείδης Καλαμπαλίκης και ο συμπολίτης μας Δημήτρης Μικρόπουλος διαμαρτυρόμαστε έντονα για την απειλούμενη διατάραξη της υγείας και της ασφάλειάς μας εξαιτίας της πρωτοφανούς έλλειψης υποδομών και συγκεκριμένα φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης παρά τη δαπάνη εκατομμυρίων ευρώ και σας καλούμε να λάβετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την εξασφάλιση της υγείας και της ασφάλειάς μας" αναφέρεται στο εξώδικο με ημερομηνία 8 Μαΐου 2018 και την υπογραφή του προέδρου του σωματείου Κ. Γενηδούνια και του γ.γ Β. Τουρλή.

Οι εργαζόμενοι είχαν αποφασίσει να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις και συγκεκριμένα σε στάση εργασίας του προσωπικού που απασχολείται στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης και στις εμπορευματικές μεταφορές μεταξύ Θεσσαλονίκης Ειδομένης και συγκεκριμένα στις γραμμές Θεσσαλονίκη-Λάρισα, Θεσσαλονίκη-Φλώρινα και Θεσσαλονίκη-Έδεσσα.