Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Μάζεψε τα μπογαλάκια του ο Κασσελάκης από την Κουμουνδούρου

Παραιτήθηκαν οι δύο διευθυντές του Γραφείου Τύπου του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.

Παρασκήνιο

Ο Στέφανος Κασσελάκης μετά την έκπτωση του από την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ μάζεψε τα πράγματά του από τον 7ο όροφο της Κουμουνδούρου, σύμφωνα με πληροφορίες. Το θέμα είναι αν πρόκειται για συμβολική κίνηση ή για οριστική αποχώρηση από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. 

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, δηλαδή έκλεισε με λουκέτο ο έβδομος όροφος στα γραφεία της Κουμουνδούρου και άλλαξε και ο κωδικός ασφαλείας στην ηλεκτρονική κλειδαριά στο γραφείο του προέδρου.

Μπαράζ παραιτήσεων 

Ο Μπάμπης Παπαδάκης και η Ευγενία Κουντούρη υπέβαλαν την παραίτησή τους από τον ΣΥΡΙΖΑ έπειτα από την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος να κηρυχθεί έκπτωτος ο πρόεδρος Στέφανος Κασσελάκης.

Την Κυριακή υπέβαλε την παραίτησή του ο Μπάμπης Παπαδάκης από διευθυντής του Γραφείου Τύπου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα παραιτήθηκε και η Ευγενία Κουντούρη, που ήταν επικεφαλής του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ. Kαι οι δύο θα παραμείνουν συνεργάτες του Στέφανου Κασσελάκη, σύμφωνα με πληροφορίες.

Ο Μπάμπης Παπαδάκης ενημέρωσε τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το ρεπορτάζ του κόμματος με μήνυμα στο οποίο τους ευχαριστεί για τη συνεργασία.

Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Αγαπημένοι και αγαπημένες, σας ευχαριστώ όλους και όλες για τη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Αν υπήρξαν κάποιες στιγμές έντασης, θέλω να γνωρίζετε ότι αυτές ήταν αποτέλεσμα της καθημερινής πίεσης από τη δουλειά. Συνεργαστήκαμε καθαρά, έντιμα και με επαγγελματισμό. Ολόψυχα εύχομαι κάθε καλό».

Η Ευγενία Κουντούρη σε αποχαιρετιστήριο μήνυμα της ανέφερε: «Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για τη συνεργασία που είχαμε. Ο Στέφανος Κασσελάκης ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ με εμπιστεύτηκε και μου ανέθεσε έναν κρίσιμο ρόλο και προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να ανταποκριθώ στηρίζοντας την ανάταξη του προοδευτικού χώρου. Μετά την απόφαση της χθεσινής ΚΕ αισθάνομαι πως ο κύκλος μου ως διευθύντρια του Γραφείου Τύπου έκλεισε και υπέβαλα την παραίτησή μου. Εύχομαι η συνέχεια να δικαιώσει όσους πιστεύουν ακόμη στο όραμα μιας μεγάλης προοδευτικής αριστερής παράταξης. Εις το επανιδείν».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σε ποιες εκλογικές περιφέρειες βλέπει δυνατή πρωτιά η ΝΔ, πού πρέπει «να ιδρώσει τη φανέλα»

Για ένα κόμμα εξουσίας όπως η Νέα Δημοκρατία, η λέξη "αδιαφορώ" δεν υφίσταται στην πράξη, καθώς κάθε ψήφος μετράει στο τελικό εθνικό ποσοστό. Ωστόσο, με βάση τον εκλογικό χάρτη,...

Το παρασκήνιο της «δοκιμασίας πίστης» που ζητά ο Τσίπρας από τους πρώην συντρόφους

Έντονο προβληματισμό προκαλεί στο εσωτερικό της ευρύτερης Αριστεράς το παρασκήνιο που συνοδεύει τη δημιουργία του νέου πολιτικού φορέα του Αλέξη Τσίπρα. Πίσω από τα μεγάλα λόγια πε...

Φόρτωση άρθρων...