Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ο Κασσελάκης απαντά στην Αχτσιόγλου για το τηλεφώνημα: Την πήρα 11:32, μπορεί να μην το άκουσε

Νέα κόντρα φαίνεται να έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον Στέφανο Κασσελάκη και την Έφη Αχτσιογλου με αφορμή ένα τηλεφώνημα το οποίο η μεν πρώην υπουργός υποστηρίζει ότι δεν έγινε ενώ η πλευρά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ επιμένει ότι πραγματοποιήθηκε.

Συγκεκριμένα λίγη ώρα μετά την διάψευση Αχτσιόγλου ότι δέχθηκε τηλεφώνημα χθες μια ώρα πριν ξεκινήσει η Κεντρική Επιτροπή, δηλαδή, περίπου στις 11 το πρωί από τον Στέφανο Κασσελάκη, κύκλοι κοντά στον πρόεδρο απάντησαν με εμφανή ειρωνική διάθεση:

«Δεν χρειάζονται διαψεύσεις όταν υπάρχει η κλήση στις 11:32. Μπορεί να μην το άκουσε ή να ήταν αφόρτιστο το κινητό».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποιοι και γιατί μας κουβάλησαν τσάμπα σκληρά μνημονιακά μέτρα – Έβαλε το χεράκι του και ο Σαμαράς

Η πολιτική ιστορία της Ελλάδας είναι γεμάτη από στιγμές όπου ηγεσίες, κόμματα και πρόσωπα κρίθηκαν κατώτερα των περιστάσεων. Η μνημονιακή ιστορία της χώρας δεν σημαδεύτηκε απλώς απ...

Ποιοι «έσκαψαν» τον... λάκκο της χώρας με το ανεξέλεγκτο δημόσιο χρέος - Τι δείχνει η πορεία των τελευταίων 60 ετών

Η διόγκωση του ελληνικού δημοσίου χρέους δεν ήταν αποτέλεσμα μιας μόνο κυβέρνησης, αλλά μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και "φούντωσε" ...

Φόρτωση άρθρων...