Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ο Κασσελάκης απαντά στην Αχτσιόγλου για το τηλεφώνημα: Την πήρα 11:32, μπορεί να μην το άκουσε

Νέα κόντρα φαίνεται να έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον Στέφανο Κασσελάκη και την Έφη Αχτσιογλου με αφορμή ένα τηλεφώνημα το οποίο η μεν πρώην υπουργός υποστηρίζει ότι δεν έγινε ενώ η πλευρά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ επιμένει ότι πραγματοποιήθηκε.

Συγκεκριμένα λίγη ώρα μετά την διάψευση Αχτσιόγλου ότι δέχθηκε τηλεφώνημα χθες μια ώρα πριν ξεκινήσει η Κεντρική Επιτροπή, δηλαδή, περίπου στις 11 το πρωί από τον Στέφανο Κασσελάκη, κύκλοι κοντά στον πρόεδρο απάντησαν με εμφανή ειρωνική διάθεση:

«Δεν χρειάζονται διαψεύσεις όταν υπάρχει η κλήση στις 11:32. Μπορεί να μην το άκουσε ή να ήταν αφόρτιστο το κινητό».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τα σενάρια για τρεις κάλπες το 2027 και πώς ο Μητσοτάκης θα αποτρέψει την πολιτική αστάθεια

Οι "μηχανές" των κομμάτων έχουν "ζεσταθεί" για τα καλά ενόψει των εκλογών της άνοιξης του 2027, όπως έχει διαβεβαιώσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η ανάδυση νέων πόλων, ...

Ποια είναι η γκάφα... απελπισίας του Ανδρουλάκη με τις δωρεάν μετακινήσεις για νέους

Στην πολιτική αρένα, η σπουδή για την κατάθεση ελκυστικών και... μόνο φιλολαϊκών προτάσεων συχνά οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα σχεδιασμού. Η πρόσφατη εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟ...

Φόρτωση άρθρων...