Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Ποιο κυβερνητικό στέλεχος πήγε με τον Μητσοτάκη στη Νέα Υόρκη

Παρασκήνιο

 

Στη Νέα Υόρκη στις ΗΠΑ βρίσκεται ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, για τη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).

Ο Πρωθυπουργός έχει σειρά συναντήσεων στη Νέα Υόρκη, με στόχο την αναβάθμιση του ρόλου της Ελλάδας.

Μαζί του ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει την αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπο, Αριστοτελία Πελώνη, η οποία γνωρίζει όσο λίγοι τα διπλωματικά θέματα, για αυτό και είναι πολύ χρήσιμη η παρουσία της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τα σενάρια για τρεις κάλπες το 2027 και πώς ο Μητσοτάκης θα αποτρέψει την πολιτική αστάθεια

Οι "μηχανές" των κομμάτων έχουν "ζεσταθεί" για τα καλά ενόψει των εκλογών της άνοιξης του 2027, όπως έχει διαβεβαιώσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η ανάδυση νέων πόλων, ...

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Φόρτωση άρθρων...