Δευτέρα
29 Ιουνίου 2026

Δείπνο στις… 7 για πρόληψη καρκίνου του μαστού

Πλανήτης

H αύξηση των ωρών νηστείας μεταξύ δείπνου και πρωινού γεύματος της επόμενης ημέρας μειώνει τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα και τον κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου του μαστού στις γυναίκες, αναφέρουν, στο περιοδικό Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Σαν Ντιέγκο.

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα δεδομένα της καθημερινής διατροφής και των συνηθειών ύπνου 2212 γυναικών. Διαπίστωσαν ότι το καθημερινό πρόγραμμα – φαγητού και νηστείας – που συγχρονίζονταν με τους κύκλους (ύπνου – εγρήγορσης) είχαν μεταβολικές επιπτώσεις, οι οποίες σχετίζονται στενά με τον καρκίνο του μαστού.

Από τα ευρήματα φάνηκε δηλαδή ότι η κατανάλωση κανονικών γευμάτων την ίδια ώρα κάθε μέρα και η αποφυγή λήψης τροφής για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μεταξύ δείπνου και πρωινού της επόμενης, έχει ρυθμιστική επίδραση στο σάκχαρο, το οποίο, στη συνέχεια, μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης ασθενειών όπως ο διαβήτης και σε βάθος χρόνου, μειώνει τις πιθανότητες για καρκίνο του μαστού.

Τα ευρήματα παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης για την Έρευνα του Καρκίνου (AACR) που πραγματοποιήθηκε από 18 έως 22 Απριλίου στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ο Πούτιν υπόσχεται να "εγγυηθεί" την ασφάλεια της χώρας απέναντι στα πλήγματα της Ουκρανίας

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν υποσχέθηκε σήμερα να "εγγυηθεί" την ασφάλεια της χώρας και να αντιμετωπίσει τις "προκλήσεις", καθώς το Κίεβο συνεχίζει τα πλήγματά του στις ρωσικέ...

Ανησυχία για την κατάσταση της υγείας του Τζο Μπάιντεν μετά από εμφάνισή του σε εκδήλωση (Βίντεο)

Έντονο προβληματισμό και ανησυχία προκάλεσε η πρόσφατη δημόσια εμφάνιση του πρώην προέδρου των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, κατά τη διάρκεια πολιτικής εκδήλωσης του Δημοκρατικού Κόμματος στο...

Φόρτωση άρθρων...