Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Η Ουκρανία υπέγραψε μνημόνιο προθέσεων με τις ΗΠΑ για τα ορυκτά

Πλανήτης

Η Ουκρανία ανακοίνωσε την Πέμπτη (17/04) ότι υπέγραψε τη βάση μιας συμφωνίας για τα ορυκτά με τις ΗΠΑ, αν και οι λεπτομέρειες του πλαισίου της συμφωνίας δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Η Γιούλια Σβιρίντενκο, υπουργός οικονομικής ανάπτυξης και εμπορίου της Ουκρανίας, δήλωσε ότι οι δύο πλευρές είχαν υπογράψει ένα «μνημόνιο προθέσεων» που αποτελεί τη βάση μιας συμφωνίας που είναι πιθανό να δει την Ουκρανία και τις ΗΠΑ να αναπτύσσουν από κοινού τους φυσικούς πόρους της χώρας, όπως αναφέρει το CNBC.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την υπογραφή ενός μνημονίου προθέσεων με τους Αμερικανούς εταίρους μας, το οποίο ανοίγει το δρόμο για μια συμφωνία οικονομικής εταιρικής σχέσης και τη δημιουργία του επενδυτικού ταμείου για την ανασυγκρότηση της Ουκρανίας», ανέφερε η Σβιρίντενκο στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.

«Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν, αλλά ο σημερινός ρυθμός και η σημαντική πρόοδος δίνουν λόγο να αναμένουμε ότι το έγγραφο θα είναι πολύ επωφελές και για τις δύο χώρες», πρόσθεσε.

Η Σβιρίντενκο δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο του περιγράμματος της συμφωνίας, αλλά ανήρτησε εικόνες της ίδιας και του υπουργού Οικονομικών των ΗΠΑ, Σκοτ Μπέσεντ, που φέρεται να υπογράφουν τη συμφωνία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Βανς: Αξιωματικοί της CENTCOM θα συναντηθούν με τους Φρουρούς της Επανάστασης στο Κατάρ

Ο Τζέι Ντι Βανς αποκάλυψε ότι Ουάσιγκτον και Τεχεράνη συμφώνησαν στη δημιουργία απευθείας διαύλου επικοινωνίας μεταξύ της αμερικανικής Κεντρικής Διοίκησης (CENTCOM) και των Φρουρών...

Φον ντερ Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία

Η Ουκρανία έλαβε 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ ως πρώτη δόση στο πλαίσιο του δανείου στήριξης ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ανακοίνωσε η Ούρσουλα φον ντερ Λάι...

Φόρτωση άρθρων...