Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ισραήλ: Αποχωρεί από το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ

Πλανήτης

Το Ισραήλ γνωστοποίησε ότι αποχωρεί από το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ (UNHRC). Το Ισραήλ ακολούθησε παρόμοια απόφαση των Ηνωμένων Πολιτειών του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

«Η απόφαση ελήφθη υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης και αδυσώπητης θεσμικής μεροληψίας κατά του Ισραήλ στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, μεροληψία που είναι επίμονη από την ίδρυσή του το 2006», ανέφερε ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών Γκίντεον Σάαρ σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του UNHRC, Γιουργκ Λόμπερ.

Αυτή την επιστολή ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών την ανήρτησε στον λογαριασμό του στο Χ.

Την Τετάρτη το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ είχε τονίσει ότι το εβραϊκό κράτος θα μποϊκοτάρει το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, κατηγορώντας το για «αντισημιτισμό».

Την Τρίτη είχε προηγηθεί παρόμοια απόφαση της Ουάσινγκτον.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σαν σήμερα - 25 Ιουνίου

Γεγονότα 1470: Κατασκευάζεται μία μεγάλη πλωτή γέφυρα, που δίνει τη δυνατότητα στον Μωάμεθ Β' τον Πορθητή να περάσει στην άλλη πλευρά του Ευβοϊκού κόλπου τις δυνάμεις του που πο...

Politico: Το Συμβούλιο Ειρήνης του Τραμπ συνεδριάζει στην Κύπρο - Αναπροσαρμόζει τη στρατηγική του

Σε αναπροσαρμογή της στρατηγικής του αναμένεται να προχωρήσει το Συμβούλιο Ειρήνης του Ντόναλντ Τραμπ. Σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί σε θέρετρο της Κύπρου στις 30 Ιουνίου, όπως δήλωσε...

Φόρτωση άρθρων...