Τρίτη
09 Ιουνίου 2026

«Ο Ναβάλνι δηλητηριάστηκε με θανατηφόρα ουσία» – Συμπέρασμα 5 χωρών

Πλανήτης

Η Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Σουηδία και η Ολλανδία, δηλώνουν πεπεισμένες ότι ο εκλιπών επικριτής του Κρεμλίνου, Αλεξέι Ναβάλνι, δηλητηριάστηκε με θανατηφόρα τοξική ουσία πριν από δύο χρόνια, ενώ βρισκόταν υπό κράτηση σε ρωσικές φυλακές, σύμφωνα με κοινή τους ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα, Σάββατο.

Oπως σημειώνει η Καθημερινή, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι το συμπέρασμα των πέντε κυβερνήσεων βασίζεται σε αναλύσεις δειγμάτων που ελήφθησαν από τον Ναβάλνι, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν κατόπιν συντονισμένης έρευνας.

Σύμφωνα με το κείμενο, οι αναλύσεις επιβεβαίωσαν την παρουσία επιβατιδίνης, ισχυρής νευροτοξίνης που εντοπίζεται σε δηλητηριώδεις βατράχους της Νότιας Αμερικής και δεν συναντάται φυσικά στη Ρωσία. Η ρωσική κυβέρνηση έχει αρνηθεί οποιαδήποτε ευθύνη για τον θάνατο του Ναβάλνι.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραμπ: Προειδοποίησα τον Νετανιάχου να είναι προσεκτικός, αλλιώς κινδυνεύει να μείνει μόνος του αν κλιμακώσει με το Ιράν

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, αποκάλυψε ότι προειδοποίησε τον Ισραηλινό πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου πως το Ισραήλ κινδυνεύει να βρεθεί μόνο του απέναντι στο Ιράν εάν προ...

Φόρτωση άρθρων...