Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Ρωσία: Μαθήτρια πυροβόλησε και σκότωσε δύο ανθρώπους σε σχολείο και στη συνέχεια αυτοκτόνησε

Πλανήτης
Tags: Ρωσία

Μια 14χρονη μαθήτρια σκότωσε δύο ανθρώπους πυροβολώντας τους στο σχολείο όπου φοιτούσε στην πόλη Μπριάνσκ της Ρωσίας και στη συνέχεια αυτοκτόνησε, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η τοπική αστυνομία.

Από το περιστατικό τραυματίστηκαν άλλα τέσσερα άτομα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραμπ κατά Γερουσίας: Έκαναν τη δουλειά μου πιο δύσκολη, το Ιράν ήταν έτοιμο να καταρρεύσει

Ο Ντόναλντ Τραμπ άσκησε δριμεία κριτική στη Γερουσία, μετά την έγκριση ψηφίσματος που ζητά τον τερματισμό του πολέμου με το Ιράν. Ο Αμερικανός πρόεδρος χαρακτήρισε την πρωτοβουλία ...

Στη... χύτρα ολόκληρη η Γαλλία: 40 νεκροί και 68.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα εν μέσω φονικού καύσωνα

Περίπου 68.000 νοικοκυριά δεν είχαν σήμερα το πρωί ηλεκτρικό ρεύμα στη Βρετάνη, στο δυτικό τμήμα της Γαλλίας, λόγω συμβάντος σε μετασχηματιστή το οποίο συνδέεται με τη ζέστη, ανακο...

Φόρτωση άρθρων...