Κυριακή
28 Ιουνίου 2026

Στο πλευρό των Ουκρανών ο Bono των U2: Εδωσε συναυλία στο μετρό του Κιέβου (Βίντεο)

Ο 61χρονος Ιρλανδός τραγουδιστής έδωσε συναυλία σήμερα για την «ελευθερία» σε σταθμό του μετρό στην ουκρανική πρωτεύουσα. Μαζί του και ο κιθαρίστας the Edge.

Πλανήτης

Οι Bono και The Edge των U2 πραγματοποίησαν μια συναυλία σε σταθμό του μετρό του Κιέβου σήμερα, για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στον ουκρανικό λαό, ο οποίος δέχεται σφοδρή επίθεση από τη Ρωσία.  

Οι δύο τραγουδιστές ερμήνευσαν το «Stand By Me» του Ben E. King δίπλα σε έναν Ουκρανό στρατιώτη, ενώ πλήθος κόσμους τους επευφημούσε.

Ο frontman των U2 ερμήνευσε επίσης κλασικά τραγούδια όπως τα: Sunday Bloody Sunday, Desire και With Or Without You.

«Οι άνθρωποι στην Ουκρανία δεν αγωνίζονται μόνο για τη δική σας ελευθερία. εσείς παλεύετε για όλους εμάς που αγαπάμε την ελευθερία», είπε ο Bono.

Σε ένα tweet, ο τραγουδιστής ανέφερε αργότερα ότι προσκλήθηκαν στην κατεστραμμένη από τον πόλεμο χώρα από τον ίδιο τον πρόεδρο, Βολοντίμιρ Ζελένσκι. 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σαν σήμερα - 28 Ιουνίου

Γεγονότα 1776: Ο Τόμας Χίκεϊ, σωματοφύλακας του Τζορτζ Ουάσινγκτον, γίνεται το πρώτο άτομο στο νεοσύστατο κράτος των ΗΠΑ που εκτελείται με την κατηγορία της προδοσίας. 1838: ...

Λίβανος: Το εθνικό πρακτορείο ειδήσεων της χώρας αναφέρει ισραηλινά πλήγματα στον νότο

Οι ισραηλινές δυνάμεις πραγματοποίησαν επιθέσεις με μη επανδρωμένα αεροσκάφη και αεροπορικές επιδρομές στο νότιο Λίβανο το Σάββατο, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων του Λι...

Φόρτωση άρθρων...