Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Βρετανία: Παραιτήθηκε ο γενικός διευθυντής της Telegraph Media Group

Πλανήτης

Παραιτήθηκε σήμερα ο γενικός διευθυντής του βρετανικού ομίλου ΜΜΕ Telegraph Media Group, Νικ Χιου. Η παραίτηση έγινε μεσούσης της διαμάχης για την πιθανή εξαγορά της επιχείρησης από μια αμερικανο-εμιριτιανή κοινοπραξία, ένα ενδεχόμενο που ανησυχεί τη Βρετανία σε σχέση με τον σεβασμό στην ελευθερία του Τύπου.

«Ο όμιλος Telegraph Media (TMG) και η μητρική εταιρεία του Press Acquisitions Limited ανακοινώνουν ότι Νικ Χιου θα αποχωρήσει σήμερα (Παρασκευή) από τη θέση του γενικού διευθυντή», αναφέρει ο όμιλος σε ένα δελτίο τύπου.

Ο Νικ Χιου, ο οποίος ηγείτο της επιχείρησης από το 2017, θα αντικατασταθεί από την Άννα Τζόουνς, 48 ετών, την πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτήν τη θέση, η οποία εντάχθηκε στον όμιλο «ως σύμβουλος τον Ιανουάριο του 2023», συνεχίζει το δελτίο τύπου.

Ο TMG είναι ένας από τους ομίλους βρετανικών ΜΜΕ με τη μεγαλύτερη επιρροή, που περιλαμβάνει τη συντηρητική εφημερίδα The Telegraph και το εβδομαδιαίο περιοδικό The Spectator.

Η Kυβέρνηση ανακοίνωσε στα τέλη Νοεμβρίου ότι θα εξετάσει τη διαδικασία πώλησης επικαλούμενη «το δημόσιο συμφέρον» μπροστά στην προοπτική της ανάληψης του ελέγχου από μια κοινοπραξία μεταξύ της αμερικανικής εταιρείας κεφαλαίων Redbird και της εταιρείας επενδύσεων στα Μέσα Ενημέρωσης του Άμπου Ντάμπι (IMI).

Αιτία αυτής της συναλλαγής: ένα χρέος ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων λιρών της οικογένειας Μπέρκλεϊ, ιδιοκτήτριας της εφημερίδας από το 2004. Η βρετανική τράπεζα Lloyds, πιστώτρια των Μπέρκλεϊ, έβγαλε προς πώληση την Telegraph τον Οκτώβριο προκειμένου να απορροφήσει αυτό το βαρύ παθητικό.

Όμως, η RedBird IMI προσφέρθηκε να αποπληρώσει το χρέος, κάτι που έγινε από τις αρχές Δεκεμβρίου, ως αντάλλαγμα για τον έλεγχο του ομίλου: η κοινοπραξία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει μια οψιόν για να μετατρέψει ένα μέρος του δανείου σε μετοχές του ομίλου ΜΜΕ, ωστόσο διαβεβαίωσε πως η εταιρεία των Εμιράτων θα είναι ένας «παθητικός επενδυτής».

Την Πέμπτη το βράδυ, ο Άντριου Νιλ, πρόεδρος του Spectator, εξέφρασε την ανησυχία του ότι «αυτοί που χρηματοδοτούν αυτό το σχέδιο είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα», που είναι «μια μη δημοκρατική κυβέρνηση, μια δικτατορία», σε δηλώσεις του στο BBC, προσθέτοντας πως «η κυβέρνηση πρέπει να παρέμβει».

Η υπουργός Πολιτισμού, Λούσι Φρέιζερ, έχει ήδη εκφράσει την ανησυχία της για τους κινδύνους για την ελευθερία του Τύπου από την ανάληψη του ελέγχου από μια εταιρεία των Εμιράτων, γεγονός που οδήγησε στην αξιολόγηση της όλης επιχείρησης από τη βρετανική αρχή ανταγωνισμού CMA και τη ρυθμιστική αρχή των ΜΜΕ Ofcom.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Η αντιπροσωπεία του Ιράν αποχώρησε από τις διαπραγματεύσεις μετά τις απειλές Τραμπ – Τι απάντησε ο Γκαλιμπάφ

Διεθνή και ιρανικά ΜΜΕ μεταδίδουν ότι η αντιπροσωπεία της Τεχεράνης αποσύρθηκε από τις συνομιλίες στην Ελβετία ως διαμαρτυρία για τις απειλές του Ντόναλντ Τραμπ κατά του Ιράν

Απάντηση Γκαλιμπάφ σε Τραμπ: Καλύτερα να είναι προσεκτικός, οι ένοπλες δυνάμεις μας είναι έτοιμες να δράσουν

Σε υψηλούς τόνους απάντησε το Ιράν στις απειλές που εξαπέλυσε ο Ντόναλντ Τραμπ, με τον πρόεδρο του ιρανικού Κοινοβουλίου και επικεφαλής διαπραγματευτή της χώρας, Μοχαμάντ Μπαγέρ Γκ...

Σαν σήμερα - 22 Ιουνίου

Γεγονότα 1846: Ο Βέλγος, Άντολφ Σαξ δημιουργεί το πρώτο σαξόφωνο. 1938: Ο Joe Louis γίνεται ο πρώτος Αφροαμερικανός πρωταθλητής στην κατηγορία των βαρέων βαρών στην πυγμαχία....

Φόρτωση άρθρων...