Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Αυγενάκης: Να πάμε ένα βήμα παρακάτω με τους αγρότες την Τρίτη - Να προσέλθουν με εμπιστοσύνη στον διάλογο

Πολιτική

«Αποδεδειγμένα η ΝΔ και η κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη στέκεται διαχρονικά στο πλευρό των αγροτών, δεν είναι μία ευκαιριακή σχέση. Για εμάς, επειδή ο πρωτογενής τομέας είναι αποτελεί κυβερνητική προτεραιότητα», ανέφερε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης.

«Συνεχίζουμε τον διάλογο με τους αγρότες, ουδέποτε διεκόπη. Ήδη ο Πρωθυπουργός έχει ανακοινώσει ένα πακέτο στήριξης στα δύο βασικά αιτήματα των αγροτών, το ρεύμα και το πετρέλαιο. Την Τρίτη θα πάμε ένα βήμα παρακάτω. Η κυβέρνηση έχει δείξει δείγματα σωστής συμπεριφοράς, αντανακλαστικών, ευαισθησίας και στήριξης στον πρωτογενή τομέα. Άρα, με εμπιστοσύνη πρέπει να προσέλθουν όλοι στον διάλογο», πρόσθεσε.

Επίσης, ο κ. Αυγενάκης υπογράμμισε ότι «ο ειδικός φόρος για το αγροτικό πετρέλαιο είχε καταργηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, και το 2022 και το 2023, επέστρεψε συνολικά 160 εκατομμύρια ευρώ. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή που είχε φορολογήσει από το πρώτο ευρώ τις κοινοτικές ενισχύσεις των αγροτών».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΠΑΣΟΚ: Ο Γιάννης Σγουρός θα είναι υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές στην Α΄ Αθηνών

Με τον πρώην Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρό, συναντήθηκε το μεσημέρι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, στο γραφείο του στη Βουλή. Ο Γιάννης Σγουρό...

Φόρτωση άρθρων...