Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Επικοινωνία Γεραπετρίτη – Ρούμπιο: Τι συζήτησαν

Πολιτική

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αμερικανό ομόλογό του Μάρκο Ρούμπιο είχε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης.

Στο επίκεντρο της συνομιλίας βρέθηκε η πορεία των ελληνοαμερικανικών σχέσεων αλλά και η προετοιμασία του 6ου γύρου του Στρατηγικού Διαλόγου Αθήνας – Ουάσινγκτον, που αναμένεται να διεξαχθεί στην Αθήνα.

Σύμφωνα με το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, στη συζήτηση επιβεβαιώθηκε το «εξαιρετικό επίπεδο» των σχέσεων Ελλάδας–ΗΠΑ, ενώ εξετάστηκαν οργανωτικά και ουσιαστικά ζητήματα ενόψει της επικείμενης συνάντησης του Στρατηγικού Διαλόγου.

Ακόμα, στο τραπέζι τέθηκαν διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και ιδιαίτερα η κατάσταση στη Γάζα.

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης επανέλαβε τη δέσμευση της Ελλάδας να συμβάλει ενεργά στην προώθηση της ειρήνης και της σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια της χώρας το να βρίσκεται η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογ...

Φόρτωση άρθρων...