Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Άδωνις Γεωργιάδης: Επισκέφθηκε παιδιατρικά νοσοκομεία στην Αθήνα

Επίσκεψη σε παιδιατρικά νοσοκομεία της Αθήνας πραγματοποίησε την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς ο Άδωνις Γεωργιάδης. Ο υπουργός Υγείας σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε στόχος της επίσκεψης ήταν τα παιδιά που νοσηλεύονται να μη στερηθούν τη χαρά των εορτών, παρά το γεγονός ότι περνούν τις γιορτινές ημέρες στο νοσοκομείο.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης αντάλλαξε ευχές με τα παιδιά και τους γονείς τους, επισημαίνοντας ότι εισέπραξε μηνύματα ευγνωμοσύνης για τη φροντίδα που παρέχει το Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Παράλληλα, έκανε αναφορά στη συμβολή του ΕΣΥ, τονίζοντας ότι συνεχίζει να στηρίζει τους πολίτες, παρά την κριτική που δέχεται κατά καιρούς. Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκλεισε την ανάρτησή του ευχόμενος καλή χρονιά σε όλους, με υγεία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΚΕΦΙΜ: Το 91,6% του προγράμματος της κυβέρνησης έχει εφαρμοστεί ή είναι σε εξέλιξη

Τα επικαιροποιημένα στοιχεία του Δείκτη Εφαρμογής Προεκλογικού Προγράμματος έδωσε στη δημοσιότητα την Πέμπτη το Κέντρο Φιλελεύθερων Μελετών σύμφωνα με τον οποίο Το 91,6% του προγρά...

Μητσοτάκης: Πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια της χώρας το να βρίσκεται η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογ...

Φόρτωση άρθρων...