Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Κυρανάκης: Από Σεπτέμβριο η 24ωρη λειτουργία του μετρό τα Σάββατα - Τελευταίο καλοκαίρι στα ΜΜΜ χωρίς κλιματισμό

Πολιτική

Στις σημαντικές εξελίξεις στις συγκοινωνίες αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, λίγες ώρες πριν από την επίσημη έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ανακοινώνοντας πως η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο που θα ξεκινήσει στις 13 Σεπτεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής το πρωί της Παρασκευής, ο κ. Κυρανάκης έδωσε και απαντήσεις σχετικά με την απόδοση των μέσων μαζικής μεταφοράς τις ημέρες του καύσωνα, ενώ την ίδια ώρα, μίλησε και για τους συρμούς του ΗΣΑΠ, που ανακατασκευάζονται στον Βόλο. 

Αναφορικά με τα προβλήματα λόγω ζέστης, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών σημείωσε πως «κάποια βαγόνια στον ΗΣΑΠ που είναι νεότερα και έχουν κλιματισμό - πέραν των συρμών που είναι από το 1980 και δεν έχουν κλιματισμό- σε αυτά, ο κλιματισμός δεν αποδίδει, γεγονός που οφείλεται στο ότι ο κόσμος ανοίγει τα παράθυρα, δεδομένου ότι οι συρμοί δεν κινούνται υπόγεια, ενώ - μεταξύ άλλων - σημείωσε ότι στο Μετρό στην Γραμμή 2 και 3 από τους 52 συρμούς που είναι σε λειτουργία, οι 32 έχουν κλιματισμό». 

Και δεσμεύτηκε πως είναι το τελευταίο καλοκαίρι που βιώνουμε τη ζέστη στα ΜΜΜ. 

«Κατ' αρχάς, καλό είναι κάποια στιγμή να ζητήσετε τον λόγο απ' αυτούς που παρήγγειλαν μετρό χωρίς κλιματισμό. Γιατί αυτά δεν παραγγέλθηκαν τους 4 μήνες που είμαι εγώ στο υπουργείο. Παραγγέλθηκαν πριν κάποιες δεκαετίες. Στην Ελλάδα λοιπόν, κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να παραγγείλει συρμούς πολλών εκατομμυρίων, χωρίς κλιματισμό. Καλό είναι να ζητηθεί ο λόγος και απ' αυτούς, κάποια στιγμή - Θα πάμε σε μέτρα ανακαίνισης συρμών.

Δηλαδή θα βγαίνουν απ' το δίκτυο κάποιοι συρμοί - αυτό μπορεί να επηρεάσει τη συχνότητα, θέλω να είμαι καθαρός. Όταν παίρνεις μια απόφαση και λες "θα βγάλω έναν συρμό για να τον ανακαινίσω", γιατί πρέπει να πάρεις μια απόφαση και να πεις "χρειάζεται κλιματισμό; Ναι, χρειάζεται". Πρέπει να το βγάλω απ' τη λειτουργία, να τον ανακαινίσω, να του αλλάξω και τα μηχανολογικά του και να τον ξαναβάλω. Αυτό λοιπόν θα γίνει. Στον ΗΣΑΠ έχουμε συρμούς απ' το 1980», κατέληξε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Βουλή: Ποιος συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

Ολοκληρώθηκε στη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής η διαδικασία της ακρόασης των υποψήφιων ανώτατων εισαγγελικών και δικαστικών λειτουργών για την πλήρωση της θέση του εισαγγελέα το...

ΠΑΣΟΚ: Ο Γιάννης Σγουρός θα είναι υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές στην Α΄ Αθηνών

Με τον πρώην Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρό, συναντήθηκε το μεσημέρι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, στο γραφείο του στη Βουλή. Ο Γιάννης Σγουρό...

Φόρτωση άρθρων...