Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Λεβέντης για δείπνο με Ομπάμα: Θα πείραζε να έβαζαν 3 καρέκλες ακόμη;

Πολιτική

Τα παράπονά του για το γεγονός ότι δεν ήταν προσκεκλημένος στο δείπνο που δόθηκε προς τιμήν του αμερικανού προέδρου Μπαράκ Ομπάμα στο Προεδρικό Μέγαρο επανέλαβε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων στην ειδική συνεδρίαση της Βουλής για την επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου,.

Οκ. Λεβέντης εξέφρασε τη διαμαρτυρία του για το ότι αποκλείστηκαν και δεν προσκλήθηκαν τα κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης στο δείπνο που παραχώρησε η Προεδρία και υποστήριξε ότι αυτοί που το αποφάσισαν «κρύφτηκαν πίσω από το αυστηρό πρωτόκολλο».

«Τι θα ενοχλούσε να ήμασταν τρεις καρέκλες παραπάνω; Η κ. Γεννηματά, ο κ. Θεοδωράκης; Μήπως υπάρχει φόβος να μάθει ένας ξένος ηγέτης ότι κάποιοι έχουμε άλλες, διαφορετικές σκέψεις;» είπε, μεταξύ άλλων, ο κ. Λεβέντης

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Βουλή: Ποιος συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

Ολοκληρώθηκε στη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής η διαδικασία της ακρόασης των υποψήφιων ανώτατων εισαγγελικών και δικαστικών λειτουργών για την πλήρωση της θέση του εισαγγελέα το...

Μητσοτάκης: Πρέπει να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφάλεια της χώρας το να βρίσκεται η Ελλάδα στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνολογίας και τεχνογ...

Φόρτωση άρθρων...