Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Με τον Μπαράκ Ομπάμα συναντήθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης: Συζητήσαμε για τις κοινές μας αξίες

Πολιτική

Τετ-α-τετ είχε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης με τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα, που βρίσκεται στην Αθήνα. Η συνάντηση, σύμφωνα με πληροφορίες, διήρκησε 30 λεπτά και έγινε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Σε ανάρτησή του στο Twitter, ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε «πραγματική ευχαρίστηση» τη συζήτηση μαζί του.

«Οι κοινές μας αξίες, οι οποίες βρίσκουν ίσως μεγαλύτερη απήχηση εδώ, στη γενέτειρα της δημοκρατίας, ήταν το κοινό νήμα της συζήτησής μας για τις πολύ πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κοινωνίες και η νεολαία μας. Ανυπομονώ να τον καλωσορίσω ξανά σύντομα», τόνισε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μαρινάκης: Η ιστορία των προσφυγικών στη Αλεξάνδρας αποτελεί παράδειγμα μίας από τις μεγαλύτερες παθογένειες της Ελλάδας

«Είναι ό,τι πιο άνανδρο μπορεί να κάνει κάποιος, να πάει στο σπίτι του οποιοδήποτε ανθρώπου», τόνισε για την επίθεση στο σπίτι του Νίκου Χαρδαλιά με αφορμή τα προσφυγικά στη Λεωφόρ...

Φόρτωση άρθρων...