Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Μητσοτάκης μετά τη συνάντηση με Ερντογάν: Να καθιερώσουμε την προσέγγιση της αμοιβαίας κατανόησης

«Ευχαριστώ τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για τη φιλοξενία στην Άγκυρα», τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημοσίευσε φωτογραφίες από την συνάντηση με τον Τούρκο πρόεδρο στην Άγκυρα και έγραψε:

«Ευχαριστώ τον Πρόεδρο της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan για τη φιλοξενία σήμερα στην Άγκυρα. Η συνάντησή μας είναι η τέταρτη μέσα στους τελευταίους δέκα μήνες, κάτι που αποδεικνύει πως οι δύο γείτονες μπορούμε πλέον να καθιερώσουμε αυτήν την προσέγγιση της αμοιβαίας κατανόησης».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τι συζήτησε ο Πλεύρης με τη Γκιλφόιλ

Με την πρέσβειρα των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκιλφόιλ, συναντήθηκε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Θάνος Πλεύρης, στο υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Βασι...

Δένδιας για «Ατζέντα 2030»: Οι Ένοπλες Δυνάμεις σύστημα άμεσης αντίδρασης στην απειλή

«Η «Ατζέντα 2030» με συνέπεια, με συνέχεια, επιχειρεί να μετατρέψει τις Ένοπλες Δυνάμεις της Πατρίδας μας από μια αξιόμαχη παράταξη Στελεχών και συστημάτων, σε ένα σύστημα λήψης, μ...

Φόρτωση άρθρων...