Πέμπτη
18 Απριλίου 2024

Μητσοτάκης: Tο gov.gr στην 2η θέση μεταξύ 70 εταιρειών ως προς την εμπειρία του καταναλωτή

Πολιτική

«Το gov.gr βρίσκεται στην 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή», τονίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα και σχολίασε ότι «ξεκινάμε την εβδομάδα με μια πολύ ευχάριστη είδηση».

Ο Πρωθυπουργός αναφέρει: «Πρόκειται για την επισφράγιση μιας σκληρής δουλειάς που ξεκίνησε στην προηγούμενη κυβερνητική μας θητεία, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του πολίτη με το Δημόσιο, να διευκολύνει την καθημερινότητά του. Είναι αποτέλεσμα της Ελλάδας που αλλάζει. Και δεν σταματάμε εδώ. Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου. Και θα το πετύχουμε!».

Έρευνα της Braincandy που μετρά τα επίπεδα του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα, έβαλε και φέτος -για 6η χρονιά- στο μικροσκόπιο 70 μάρκες από 10 διαφορετικούς κλάδους, σε μία προσπάθεια της Braincandy να παρακινήσει τις εταιρείες να βλέπουν όχι μόνο εντός αλλά και εκτός των αυστηρών ορίων του κλάδου τους, καθώς αυτοί είναι που διαμορφώνουν τις προσδοκίες των ανθρώπων.

Εκτός από τους μεγάλους νικητές και τους χαμένους του CX, η έρευνα μεταξύ άλλων ανέδειξε και κάποια βασικά συμπεράσματα που αφορούν κάθε εταιρεία, σε κάθε κλάδο.

Tα συμπεράσματα της έρευνας:

-Χωρίς μεγάλες μεταβολές το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα το 2023, με τον κλάδο της ενέργειας να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη βελτίωση, παραμένοντας ωστόσο στην τελευταία θέση σε σχέση με τους υπόλοιπους.

-Το δημόσιο (gov.gr, ΕΦΚΑ και ΚΕΠ) συνεχίζει να βελτιώνει την εμπειρία που προσφέρει στους πολίτες. Το gov.gr συγκεκριμένα, είχε φέτος την δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 70 εταιρείες, θέτοντας πλέον νέα στάνταρ για τις εμπορικές επιχειρήσεις.

-Αυτό που φαίνεται να αποζητούν οι Έλληνες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να κάνουν την δουλειά τους εύκολα και απλά. Παρά την εστίαση της CX πολιτικής των εταιριών στο ευγενικό προσωπικό, αυτό που φαίνεται να κάνει τη διαφορά είναι η απλοποίηση των διαδικασιών.

-Η σημαντικότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας από μια μάρκα αυξήθηκε. Παράλληλα όμως, φαίνεται μια ξεκάθαρη προτίμηση προς την «φυσική επαφή» όσο οι άνθρωποι μεγαλώνουν.

 

 

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σοφία Μπεκατώρου για Παπανώτα: Ελπίζω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει την κίνηση που πρέπει

«Ελπίζω το κόμμα θα κάνει την κίνηση που πρέπει στο θέμα Παπανώτα» δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Στον αέρα» με την Νίκη Λυμπεράκη η υποψήφια Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙ...

Ικανοποίηση στην Αθήνα από τα συμπεράσματα της Συνόδου Κορυφής για την Τουρκία

Ικανοποιημένες εμφανίζονται Αθήνα και Λευκωσία με την υιοθέτηση των συμπερασμάτων για τη στρατηγική σχέση Ε.Ε. – Τουρκίας το βράδυ της Πέμπτης από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο. Σύμφων...

Φόρτωση άρθρων...