Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Ουκρανία: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι (εικόνα)

Με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, επικοινώνησε τηλεφωνικά Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την πλήρη υποστήριξη της Ελλάδας στην Ουκρανία σε αυτές τις πολύ δύσκολες ώρες, σύμφωνα με την ενημέρωση του Μεγάρου Μαξίμου. 

Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε ότι η Ελλάδα από την αρχή τάχθηκε υπέρ των πιο αυστηρών κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά της Ρωσίας, δήλωσε έτοιμος να παράσχει βοήθεια προς την Ουκρανία σε τομείς που θα ζητηθεί και ανέφερε ότι τα Ελληνικά Γενικά Προξενεία στη Μαριούπολη και στην Οδησσό συνεχίζουν να λειτουργούν.

Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό για την καθαρή θέση της Ελλάδας και του ίδιου προσωπικά, από την πρώτη στιγμή, υπέρ της χώρας του και ζήτησε τη συνέχιση της στήριξης στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Νωρίτερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε εκτενή συνεργασία στο Μέγαρο Μαξίμου με τον υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Δένδια.

Ακόμα, από το υπουργείο Υγείας αποστέλλεται ιατροφαρμακευτικό υλικό προς την Ουκρανία.

Η ανάρτηση του Βολοντίμιρ Ζελένσκι για την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη: 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Επιστολή Φαραντούρη στο Κογκρέσο για τον τουρκικό επανεξοπλισμό: «Μην ανατρέψετε την ισορροπία στην Αν. Μεσόγειο»

Με επίσημη επιστολή προς τον Πρόεδρο και τον Επικεφαλής της Μειοψηφίας της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ, BrianMast και GregoryMeeks, ο Ευρωβου...

Επίσκεψη Γρηγόρη Δημητριάδη στην Ήπειρο - Συναντήθηκε με στελέχη της ΝΔ στην Ηγουμενίτσα

Την Ηγουμενίτσα επισκέφθηκε ο πρώην γενικός γραμματέας του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, Γρηγόρης Δημητριάδης, συνεχίζοντας την έντονη κινητικότητά του σε ολόκληρη τη χώρα και τ...

Φόρτωση άρθρων...