Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

ΠΑΣΟΚ: Ψήφισε στο Κερατσίνι ο Νίκος Ανδρουλάκης

Πολιτική

Στο Δημαρχείο Κερατσινίου – Δραπετσώνας, βρέθηκε ο Νίκος Ανδρουλάκης προκειμένου να ψηφίσει για τον πρώτο γύρο των εκλογών του ΠΑΣΟΚ.

Με ολιγόλεπτη καθυστέρηση προσήλθε στο δημαρχείο για να ψηφίσει και στην τοποθέτησή του, αναφέρθηκε σύντομα, για την θητεία του ως πρόεδρος του κόμματος, τα τελευταία 2,5 χρόνια.

«Πριν 2,5 χρόνια μου εμπιστευτήκατε τις τύχες το κινήματος. Σήμερα νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους απλούς ανθρώπους του ΠΑΣΟΚ για τη τιμή που μου έκαναν, αλλά και τις μάχες που δώσαμε μαζί. Σε μόλις 2,5 χρόνια σπάσαμε τις μυλόπετρες του δικομματισμού του ΠΑΣΟΚ και το κάναμε πιο ισχυρό και πετύχαμε σημαντικές νίκες. Ξαναβάλαμε την παράταξή μας στο επίκεντρο των πολιτικών εξελίξεων. Μαζί πετύχαμε όλα αυτά τα σημαντικά βήματα, μαζί μπορούμε να κάνουμε το άλμα απέναντι στη ΝΔ».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κεφαλογιάννη: Θεαματική αύξηση 65% στα έσοδα του τουρισμού το πρώτο τρίμηνο του 2026

Τη σύνδεση του τουρισμού, που καταρρίπτει χρονιά με χρονιά τα ρεκόρ στα έσοδα, με την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος ανέδειξε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλ...

Σκέρτσος: Η σιωπηλή μεταρρύθμιση στο Κτηματολόγιο και η μάχη με τη διαφθορά των πολεοδομιών

Για τη «σιωπηλή μεταρρύθμιση στην οργάνωση του χώρου, των χρήσεων γης και των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών», γράφει σε άρθρο του στην Καθημερινή ο υπουργός Επικρατείας ‘Ακης Σκέρτσο...

Φόρτωση άρθρων...