Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Στη Νέα Υόρκη ο Γεραπετρίτης για τη διευρυμένη συνάντηση του ΟΗΕ για το Κυπριακό

Πολιτική

Ο Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα συμμετάσχει σήμερα 16 και αύριο 17 Ιουλίου στην άτυπη συνάντηση για το Κυπριακό σε διευρυμένο σχήμα που συγκαλεί, στη Νέα Υόρκη, ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Antonio Guterres.

Σήμερα, Τετάρτη 16 Ιουλίου, ο κ. Γεραπετρίτης θα παρακαθίσει στο δείπνο εργασίας για τους Επικεφαλής των αντιπροσωπειών.

Αύριο, Πέμπτη, 17 Ιουλίου, ο Υπουργός Εξωτερικών θα συμμετάσχει στις συνεδριάσεις της Ολομέλειας της Συνάντησης.

Στο περιθώριο της άτυπης διευρυμένης Συνάντησης, ο κ. Γεραπετρίτης θα έχει διμερή συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ανδρουλάκης στην εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ στο Καλέντζι: «Ο Ανδρέας Παπανδρέου συνεχίζει να εμπνέει»

Στην επετειακή εκδήλωση στο Καλέντζι Αχαΐας για τη συμπλήρωση των 30 ετών από τον θάνατο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου, μίλησε ο Νίκος Ανδρουλάκης. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟ...

Φόρτωση άρθρων...