Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Στο Μαξίμου η Άνγκελα Μέρκελ: Πήγε με τα πόδια από το Προεδρικό Μέγαρο – Στα γερμανικά η προσφώνηση από τον Μητσοτάκη (Photos)

Πολιτική

Με τα πόδια μετέβη από το Προεδρικό Μέγαρο στο Μέγαρο Μαξίμου η καγκελάριος της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ, για τη συνάντησή της με τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

Η Άνγκελα Μέρκελ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και το βράδυ της Πέμπτης, στο δείπνο που παρέθεσε στο σπίτι του ο Πρωθυπουργός στην απερχόμενη καγκελάριο.

Η Άνγκελα Μέρκελ επέλεξε να περπατήσει από το Προεδρικό Μέγαρο έως το Μέγαρο Μαξίμου, όπου την περίμενε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα σκαλιά.

Οι δυο τους αντάλλαξαν κάποιες κουβέντες στα γερμανικά προτού ξεκινήσει η συνάντησή τους.

Στο Μαξίμου η Άνγκελα Μέρκελ
Στο Μαξίμου η Άνγκελα Μέρκελ
Στο Μαξίμου η Άνγκελα Μέρκελ
Στο Μαξίμου η Άνγκελα Μέρκελ

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λατινοπούλου: «Με Fake AI προσπαθούν να χτυπήσουν τη Φωνή Λογικής τα τρολ του Βελόπουλου και όχι μόνο»

«Τις τελευταίες ώρες, τρολ, πρόθυμα δεκανίκια και κάθε λογής χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος διακινούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια κατασκευασμένη και εμφανώς παραποιημένη φωτ...

Φόρτωση άρθρων...