Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Συνάντηση Μητσοτάκη με τον διευθυντή εκπαίδευσης του ΟΟΣΑ – Τι συζήτησαν

Οι τρόποι περαιτέρω βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος τέθηκαν επί τάπητος στη συνάντηση του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον Διευθυντή για την Εκπαίδευση και τις Δεξιότητες του ΟΟΣΑ και ιδρυτή του προγράμματος αξιολόγησης μαθητικών επιδόσεων PISA, Andreas Schleicher.

Στη συνάντηση που έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου τονίστηκε η ιδιαίτερα θετική επίδραση που έχουν η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο μάθημα, η αναβάθμιση της επαγγελματικής και τεχνικής εκπαίδευσης, η απαγόρευση της χρήσης κινητού τηλεφώνου στο σχολείο, όπως και πρωτοβουλίες για τη διεύρυνση του δικτύου πρότυπων σχολικών μονάδων, ειδικά σε περιοχές που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες κοινωνικές ή οικονομικές προκλήσεις.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία συμμετείχε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης, επισημάνθηκε η σημασία των μεταρρυθμίσεων που έχουν υλοποιηθεί στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία, σε συνέχεια των επαφών που είχε ο Schleicher με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια που καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα

Την απέλαση αλλοδαπού, με νόμιμη άδεια διαμονής, που καλεί στα κοινωνικά δίκτυα μετανάστες να έρθουν στο Ναύπλιο παράτυπα, ανακοίνωσε ο Θάνος Πλεύρης. Ένας αλλοδαπός, με νόμιμη άδε...

Φόρτωση άρθρων...