Κυριακή
28 Ιουνίου 2026

Συνεχάρη τον Καβάκο για τη συναυλία για την Ουκρανία ο Μητσοτάκης (Photos)

Πολιτική

Τον Λεωνίδα Καβάκο επισκέφθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης έπειτα από την ολοκλήρωση της χθεσινής συναυλίας στο Μέγαρο Μουσικής για την Ουκρανία.

Ο Πρωθυπουργός συναντήθηκε με τον καλλιτέχνη στα καμαρίνια, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τσούλα και από την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Λεωνίδα Καβάκο, ενώ νωρίτερα είχε δηλώσει «θέλω να ευχαριστήσω τον Λεωνίδα Καβάκο και τους μουσικούς συνεργάτες του για την πολύ ευγενική τους προσφορά να διοργανώσουν αυτή την συναυλία, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την ανέγερση του μαιευτηρίου το οποίο βομβαρδίστηκε στη Μαριούπολη».

Συνεχάρη τον Καβάκο για τη συναυλία για την Ουκρανία ο Μητσοτάκης
Συνεχάρη τον Καβάκο για τη συναυλία για την Ουκρανία ο Μητσοτάκης

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αναταράξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: ΄Εκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής ζήτησαν 73 μέλη του κόμματος

Το αίτημα για έκτακτη σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ κατατέθηκε ήδη στην γραμματέα του κόμματος, μετά την πρωτοβουλία των 73 μελών του κόμματος, η οποία εκδηλώθηκε μέσ...

Φόρτωση άρθρων...