Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Τι συζήτησαν Γεραπετρίτης - Φιντάν στις Βρυξέλλες

Επόμενη συνάντηση των δύο υπουργών στην άτυπη Σύνοδο υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του ΝΑΤΟ, στις 14-15 Μαΐου.

Συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογο του, Χακάν Φιντάν, είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης στις Βρυξέλλες, στο περιθώριο της Συνόδου των Υπουργών Εξωτερικών του NATO.

Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, οι δύο υπουργοί Εξωτερικών συζήτησαν για την πορεία των διατλαντικών σχέσεων, καθώς και για τις διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις.

Κατά τις ίδιες πηγές, αντικείμενο της συνάντησης ήταν, επίσης, ο καθορισμός των επόμενων βημάτων του ελληνοτουρκικού διαλόγου. 

Συγκεκριμένα, συζήτησαν για το επόμενο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί μετά το Πάσχα, σε χρόνο που θα καθορισθεί, βάσει προγραμμάτων των 2 ηγετών. Στο πλαίσιο της συνάντησης συζητήθηκε και η διοργάνωση ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής στην Κωνσταντινούπολη στις 8-9 Μαΐου 2025.

Καθορίστηκε η επόμενη συνάντηση των δύο Υπουργών, η οποία θα λάβει χώρα κατά την άτυπη Σύνοδο Υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του ΝΑΤΟ, στις 14-15 Μαΐου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χατζηδάκης: Τρεις λόγοι για να υποστηρίξουν και πάλι οι πολίτες τη Νέα Δημοκρατία

«Οι πολίτες έχουν τρεις λόγους για να υποστηρίξουν και πάλι τη Νέα Δημοκρατία. Ο πρώτος είναι ότι έχουμε τιμήσει τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις, τόσο στο επίπεδο της οικονομίας, ό...

Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο θα δοθούν στην κυκλοφορία τα τελευταία 45 χιλιόμετρα του Ε65

Το γεγονός πως εντός του 2026 αναμένεται να ολοκληρωθεί ο κόμβος στη Μεταμόρφωση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού ζητήματος στην Αττική, ανέφερε το πρωί...

Φόρτωση άρθρων...