Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Τι συζήτησε ο Μητσοτάκης με τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάικλ Ρήγας

Πολιτική

Τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, Μάικλ Ρήγας, υποδέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε επισκόπηση των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, σύμφωνα με το πρωθυπουργικό γραφείο.

Ακόμα, ο Μάικλ Ρήγας ενημέρωσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την πρόσφατη επίσκεψή του στον Άγιο Όρος.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...