Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Τι συζήτησε ο Μητσοτάκης με τον Βασιλιά της Ιορδανίας και τον Εμίρη του Κατάρ

Τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Tamim bin Hamad Al Thani και με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Abdullah II είχε σήμερα ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη διάρκειά τους συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στη Συρία, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.

Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε ότι η Ελλάδα υποστηρίζει την ενότητα, την εδαφική ακεραιότητα και την κυριαρχία της Συρίας και υπογράμμισε την ανάγκη προστασίας όλων των θρησκευτικών μειονοτήτων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πιερρακάκης: Το Υπερταμείο μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Μπορεί να διαδραματίσει ρόλο καταλύτη στην ανάπτυξη

Τη μετονομασία του Υπερταμείου σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο, με στόχο να «λειτουργήσει ως μοχλός μακροπρόθεσμης ανάπτυξης» εξήγγειλε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κ...

Βουλή: Εισήγηση της επιτροπής δεοντολογίας για άρση της ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται στην Ολομέλεια της Βουλής η επιτροπή δεοντολογίας, μετά τις μηνύσεις που έχουν υποβληθεί εναντίον της σχετικά μ...

Φόρτωση άρθρων...