Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Τηλεφωνική επικοινωνία Γεραπετρίτη-Φιντάν: Τι συζήτησαν

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τούρκο ομόλογό του, Χακάν Φιντάν, είχε το απόγευμα ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης.

Οι δύο υπουργοί Εξωτερικών συζήτησαν για την ατζέντα του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας στις 7 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη και για τη σύνθεση των υπουργών που θα συμμετάσχουν. 

Ακόμα, συζήτησαν και για τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τσιόδρας προς Κομισιόν: Άμεσες ενέργειες και πιο αυστηροί έλεγχοι στα εισαγόμενα προϊόντα στην ΕΕ

Άμεσες ενέργειες και πιο αυστηρούς ελέγχους για την αντιμετώπιση των εισαγωγών επικίνδυνων προϊόντων στην ΕΕ προς όφελος των καταναλωτών, ζητάει ο ευρωβουλευτής Δημήτρης Τσιόδρας, ...

Φόρτωση άρθρων...