Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Πελέ

Μετά από 12 ημέρες στην κλινική Albert Einstein, του Σάο Παόλο, ο Βραζιλιάνος μύθος του ποδοσφαίρου πήρε εξιτήριο

Πλανήτης
Tags: Πελέ

Μετά από 12 ημέρες στην κλινική Albert Einstein, του Σάο Παόλο, ο Βραζιλιάνος μύθος του ποδοσφαίρου πήρε εξιτήριο, κάτι βέβαια που είχε ξαναγίνει μετά την επέμβαση αφαίρεσης όγκου που είχε χρειαστεί να κάνει.

Όπως έγινε γνωστό από τους γιατρούς η ανάρρωση του 80χρονου θα συνεχιστεί στο σπίτι του, ενώ η κόρη του Πελέ, Κέλι Νασιμέντο, έγραψε στα social media "Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την αγάπη σας".

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 235 οι νεκροί από τον διπλό φονικό σεισμό - Χιλιάδες τραυματίες και αγνοούμενοι

Τραγικές διαστάσεις λαμβάνει η καταστροφή που προκάλεσαν οι δύο ισχυροί σεισμοί οι οποίοι έπληξαν τη Βενεζουέλα το βράδυ της Τετάρτης, αφήνοντας πίσω τους εκατοντάδες νεκρούς, χιλι...

Νέα Υόρκη: «Παγώνουν» τα ενοίκια σε 1 εκατ. κατοικίες – Πολιτική νίκη για τον δήμαρχο Μαμντάνι

Οργανισμός επιφορτισμένος με τον έλεγχο των ενοικίων σε περίπου ένα εκατομμύριο κατοικίες στην πόλη της Νέας Υόρκης αποφάσισε οι τιμές τους να παγώσουν από την Οκτώβριο, εξέλιξη πο...

Φόρτωση άρθρων...