Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ζήτησε επίσημα ελίτ διαιτητή για το ντέρμπι της Τούμπας ο Ολυμπιακός

Από τα έξι προηγμένα πρωταθλήματα ζήτησε διαιτητή ελίτ ο Ολυμπιακός με επιστολή που απέστειλε στην ΕΠΟ

Αθλητισμός

Ο Ολυμπιακός με επιστολή που απέστειλε στην ΕΠΟ, ζήτησε και επίσημα ελίτ διαιτητή για το ντέρμπι της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.

Συγκεκριμένα, οι ερυθρόλευκοι στο αίτημα τους προς την ελληνική ομοσπονδία ζήτησαν ο ρέφερι που θα σφυρίξει την αναμέτρηση με τον Δικέφαλο του βορρά για την 21η αγωνιστική της Super League να είναι από την κατηγορία Elite της UEFA, αλλά και από ένα από τα προηγμένα πρωταθλήματα.

Οι πρωταθλητές Ελλάδας θέλουν ο διαιτητής του ματς να είναι από μια εκ των Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, σε συνέχεια της συζήτησης που έγινε στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ τη Δευτέρα.

Εκεί ο Δημήτρης Αγραφιώτης από πλευράς Ολυμπιακού ζήτησε τον ορισμό διαιτητή ελίτ και ο Μάκης Γκαγκάτσης του ΠΑΟΚ, συμφώνησε με εκείνον προκειμένου να κατατεθεί από κοινού αίτημα στον αρχιδιαιτητή, Στιβ Μπένετ, για το ντέρμπι στην Τούμπα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο Τάκης Γκώνιας, σε ηλικία 54 ετών

Πέθανε σε ηλικία 54 ετών ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής, Τάκης Γκώνιας, μετά από σοβαρό πρόβλημα υγείας. Η ΠΑΕ Λεβαδειακός εξέδωσε ανακοίνωση εκφράζοντας τη θλίψη της γ...

Μετά τον Γιάννη, οι Χιτ ετοιμάζουν και τον ΛεΜπρόν; Το σενάριο που τρελαίνει το NBA

Η μεταγραφή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στους Μαϊάμι Χιτ αλλάζει τις ισορροπίες στο NBA και ανοίγει τη συζήτηση για το επόμενο μεγάλο βήμα της ομάδας του Μαϊάμι. Με τον Έλληνα σούπερ ...

Φόρτωση άρθρων...