Ψήφο εμπιστοσύνης στα fast food δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές. Παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις η εγχώρια αγορά των fast food αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

Όσον αφορά στα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%). Θετικό πρόσημο παρουσίασαν και άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

Αναφορικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει ο «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. 

Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κ.λπ.) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.