Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Βόλτα με άλογο στο κέντρο του Ευόσμου (Photos)

Viral

Ένας άνδρας πήγε βόλτα με το άλογό του στο κέντρο του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη.

Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Κυριακής. Ο άνδρας εθεάθη να κάνει τη βόλτα του πάνω σε ένα καφέ άλογο, στη συμβολή της Αντώνη Τρίτση με την Ιθάκης.

Όπως μαρτυρά η ενδυμασία του, είναι μέλος του Συλλόγου Ακριτών Πόντου Σταυρούπολης και όπως είναι φυσικό, τράβηξε τα βλέμματα των κατοίκων της περιοχής, αναφέρει το GRTimes.

Θεσσαλονίκη: Βόλτα με άλογο στο κέντρο του Ευόσμου

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Γερμανία: Ηλικιωμένη προκάλεσε χάος σε ποδηλατικό αγώνα - Μπήκε με το σκούτερ στον δρόμο (βίντεο)

Μια ηλικιωμένη γυναίκα προκάλεσε μαζική σύγκρουση κατά τη διάρκεια του ποδηλατικού αγώνα νέων Saarland Trofeo στη Γερμανία. Αυτόπτες μάρτυρες λένε ότι η ηλικιωμένη γυναίκα ήθελε...

Φόρτωση άρθρων...