Κυριακή
28 Ιουνίου 2026

Συνάντηση Δημητριάδη με «γαλάζια» στελέχη στο Κερατσίνι πριν το συνέδριο της ΝΔ

Λίγα 24ωρα πριν από το κρίσιμο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ο Γρηγόρης Δημητριάδης συνεχίζει τον κύκλο επαφών του με κομματικά στελέχη και εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, στέλνοντας μήνυμα συσπείρωσης και ενότητας στο εσωτερικό της παράταξης.

Αυτή τη φορά, ο πρώην γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού βρέθηκε στο Κερατσίνι, όπου συμμετείχε σε συνάντηση με «γαλάζια» στελέχη και αυτοδιοικητικούς της περιοχής, σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν οι πολιτικές εξελίξεις, η καθημερινότητα των πολιτών αλλά και οι προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί η κυβέρνηση το επόμενο διάστημα.

Οι παρευρισκόμενοι έκαναν λόγο για μια συνάντηση με ξεκάθαρα πολιτικά χαρακτηριστικά, όπου κυριάρχησαν οι αναφορές στην ανάγκη διατήρησης της συνοχής της παράταξης ενόψει των επόμενων πολιτικών μαχών. Παράλληλα, δεν έλειψαν και οι εκτιμήσεις για τις εθνικές εκλογές του 2027, με αρκετούς να εκφράζουν αισιοδοξία για νέα επικράτηση της ΝΔ.

Μάλιστα, σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Στο Κερατσίνι, με στελέχη της παράταξής μας και αυτοδιοικητικούς», συνοδεύοντας το μήνυμα με φωτογραφία από τη συνάντηση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: «Τρία χρόνια γκαζώνουμε»

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στη Νέα Σμύρνη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ρωτήθηκε και για τις επερχόμενες Εκλογές και το κατά πόσο βρισκόμαστε πια στην τελική ευθεία για τις κάλπε...

Φόρτωση άρθρων...