Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Σύλληψη δύο ατόμων για διακίνηση ναρκωτικών – Κατασχέθηκαν 13,8 κιλά κάνναβης

Ελλάδα

Μετά από συντονισμένες ενέργειες των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Σερρών, συνελήφθησαν χθες (27 Φεβρουαρίου 2026) το μεσημέρι σε περιοχή της Θεσσαλονίκηςδύο αλλοδαποί άνδρες, για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών ουσιών.

Ειδικότερα, από την αναλυτική έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, προέκυψε ότι οι προαναφερόμενοι άνδρες είναι μέλη εγκληματικής ομάδας διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, οι οποίοι εντοπίστηκαν τη στιγμή που επιχειρούσαν να πουλήσουν ποσότητες ναρκωτικών ουσιών.

Στην κατοχή τους, αλλά και σε έρευνες που έγιναν στις οικίες τους, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν: 13 κιλά και 890, 7 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, 111,5 γραμμάρια κοκαΐνης, 1 ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, 3 κινητά τηλέφωνα και το χρηματικό ποσό των -11.000- ευρώ.

Κατασχέθηκαν και τρία οχήματα που χρησιμοποιούσαν για την μεταφορά των ναρκωτικών ουσιών.

Ο συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...