Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με τον Εμίρη του Κατάρ: Τι συζήτησαν

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Tamim Βin Hamad Al Thani, είχε το μεσημέρι ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας συζητήθηκαν οι προοπτικές εμβάθυνσης των διμερών σχέσεων, καθώς και οι προκλήσεις της Κλιματικής Αλλαγής και της ενεργειακής κρίσης.

Ο Εμίρης του Κατάρ συνεχάρη τον Έλληνα Πρωθυπουργό για τις μεταρρυθμίσεις στις οποίες έχει προχωρήσει η Κυβέρνηση αλλάζοντας την εικόνα της χώρας.

Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν να συναντηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα και να ανταλλάξουν εκατέρωθεν επισκέψεις. 

Ο Πρωθυπουργός απεδέχθη, άλλωστε, την πρόσκληση της Αυτού Υψηλότητας του Εμίρη του Κατάρ να επισκεφθεί τη χώρα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Κομβική ημέρα για την ασφάλεια της χώρας η νέα Διεύθυνση Κυβερνοχώρου

Ένα σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας και της ψηφιακής θωράκισης της χώρας πραγματοποιείται τη Δευτέρα, με τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης Πληρ...

ΠΑΣΟΚ: Έχουμε καθαρή θέση την επαναφορά της προστασίας της πρώτης κατοικίας με υποχρεωτικότητα για τους πιστωτές

Στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha Radio 98.9 και στον δημοσιογράφο Νίκο Παναγιωτόπουλο παραχώρησε συνέντευξη ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ–Κινήματος Αλλαγής, Κώστας Τσουκαλάς. Απαντώ...

Φόρτωση άρθρων...