Οι εταιρείες που υιοθετούν εξωστρεφή νοοτροπία, δημιουργούν διεθνείς συνεργασίες, προσελκύουν διαφορετικούς πελάτες και παραμένουν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, καθώς προσαρμόζονται άμεσα στις παγκόσμιες τάσεις.
Καλεσμένος στο Think Big ο Θεόφιλος Καππάτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Roller Kappatos, εξηγεί πώς, από ένα δωματιάκι στου Γκύζη, η εταιρεία του κατάφερε να βάλει τα προϊόντα της στα περισσότερα ελληνικά νοικοκυριά και να κατακτήσει τις αγορές του εξωτερικού!
Δείτε το βίντεο:
Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025
PREMIA Properties: Aύξηση 79% στα έσοδα, υπερδιπλάσια τα Ebitda, τετραπλάσια προ φόρων κέρδη στο α΄ τρίμηνο
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις