Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Αγρίνιο: Σοβαρό επεισόδιο σε δημοτικό σχολείο – Στο νοσοκομείο μαθήτρια

Σοβαρό επεισόδιο μεταξύ μαθητών δημοτικού σχολείου έλαβε χώρα στο Αγρίνιο την Τετάρτη. Το περιστατικό έχει προκαλέσει μεγάλο προβληματισμό στους γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα της περιοχής.

Δύο μαθητές της Δ΄ τάξης αρχικά διαπληκτίστηκαν, όταν η μία πλευρά προσπάθησε να υπερασπιστεί τον μικρότερο αδελφό της, που ζήτησε βοήθεια για να αντιμετωπίσει κοροϊδευτικά σχόλια που δεχόταν, σύμφωνα με πληροφορίες του acheloostvnews.gr.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές τα πνεύματα οξύνθηκαν και η κατάσταση ξέφυγε, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η επέμβαση πέντε δασκάλων, ώστε να χωρίσουν τους μαθητές.

Ωστόσο, μία μαθήτρια τραυματίστηκε. Το κορίτσι είχε επεισόδια εμετού και πόνους στο ύψος του νεφρού κι έτσι μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αγρινίου. Εκεί οι γιατροί έκριναν αναγκαία την μεταφορά της στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων στην Πάτρα.

Στη συνέχεια, το παιδί διακομίστηκε στο νοσοκομείο Παίδων, όπου υποβλήθηκε σε σειρά εξετάσεων για να διαπιστωθεί αν υπάρχει ρήξη οργάνου, κάτι που, ευτυχώς, αποκλείστηκε. Αφού δόθηκαν οδηγίες στους γονείς γύρω από την εξέλιξη των συμπτωμάτων, η μαθήτρια πήρε εξιτήριο αργά το απόγευμα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...