Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Αγρίνιο: Συνεχίζονται οι έρευνες για τους δύο νεαρούς που δραπέτευσαν από τα κρατητήρια

Ελλάδα

Συνεχίζονται οι έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό των δύο νεαρών, που δραπέτευσαν από τα κρατητήρια Αγρινίου. Oι Ρομά είχαν κριθεί προφυλακιστέοι για την διάρρηξη με στόχο ATM στην πόλη του Αγρινίου και τις επόμενες ημέρες προγραμματιζόταν η μεταγωγή τους στα σωφρονιστικά καταστήματα Αυλώνα και Κασσαβέτειας. Ωστόσο, ανήμερα Πάσχα, απέδρασαν από τον χώρο προαυλισμού τους, από το κτίριο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας πηδώντας τον μαντρότοιχο ύψους πέντε μέτρων, σύμφωνα με το agrinionews.gr.

Στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιτωλοακαρνανίας οδηγήθηκαν οι δυο αστυνομικοί (φύλακας και αξιωματικός υπηρεσίας), που είχαν υπηρεσία κατά τη διάρκεια της απόδρασης των δύο Ρομά στο Αγρίνιο.

Σημειώνεται πως σε περίπτωση σύλληψης των δύο Ρομά εντός μηνός, αίρονται οι όποιες κυρώσεις αφορούν στους δυο αστυνομικούς. Σε βάρος τους ασκήθηκε ποινική δίωξη για ελευθέρωση κρατουμένων εξ’ αμελείας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ιωάννινα: Ο Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή

Μια συμβολική πράξη πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, εκεί όπου ο Βαγγέλης Γιακουμάκης φοίτησε πριν η ζωή του κοπεί με τραγικό τρόπο/ Ο υπουργός Αγροτικής...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...