Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Αυτοκτόνησε 20χρονος στο κέντρο της Αθήνας - Έπεσε από μπαλκόνι ξενοδοχείου

Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τετάρτης στο κέντρο της Αθήνας έπειτα από πτώση ατόμου από ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στη συμβολή στην πλατεία Κάνιγγος και Χαλκοκονδύλη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για αυτοκτονία καθώς ο 20χρονος με καταγωγή από την Τσεχία φέρεται να έχει αφήσει σημείωμα.

Για την υπόθεση διενεργείται προανάκριση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

Πυροσβεστική: Συλλήψεις για δύο αγροτικές πυρκαγιές από αμέλεια σε Αχαΐα και Λακωνία

Στη διερεύνηση δύο αγροτικών φωτιών από αμέλεια, που εκδηλώθηκαν σε Αχαΐα και Λακωνία, προχώρησαν οι Ανακριτικοί υπάλληλοι των Ανακριτικών Κλιμακίων Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησ...

Φόρτωση άρθρων...