Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Διάρρηξη με… σιέστα: 44χρονος αποκοιμήθηκε στο όχημα που “άνοιξε”

Ελλάδα

Στη Θεσσαλονίκη σημειώθηκε ένα πρωτότυπο περιστατικό διάρρηξης αυτοκινήτου, όταν ένας 44χρονος εισέβαλε σε όχημα στη Σταυρούπολη και, αντί να απομακρυνθεί, αποφάσισε να ξαπλώσει μέσα για έναν σύντομο υπνάκο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αστυνομικοί, που κατέφθασαν στο σημείο, τον εντόπισαν να κοιμάται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και διαπίστωσαν ότι είχε προηγουμένως διαρρήξει το όχημα.

Ο δράστης συνελήφθη και σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία για απόπειρα κλοπής από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Παύλου Μελά.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Δημογλίδου για δολοφονία στα Χανιά: Ο κατηγορούμενος προσπάθησε να εξαφανίσει τα ίχνη του

Στην πορεία, αλλά και στις δυσκολίες των ερευνών ήδη από τα πρώτα εικοσιτετράωρα της εξαφάνισης της 49χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά αναφέρθηκε σε συνέντευξή της η Κωνσταντί...

Φόρτωση άρθρων...