Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του «Ιπποκράτειου» 12χρονος που κατάπιε ωμό ζυμαρικό

Ελλάδα

Στη ΜΕΘ Παίδων του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Ιπποκράτειο» νοσηλεύεται ένα αγόρι ηλικίας 12 ετών.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, ο ανήλικος -μαζί με τους γονείς του- έφτασε στο νοσοκομείο με έντονο βήχα. Οι θεράποντες ιατροί διαπίστωσαν ότι παιδί κατάπιε ωμό ζυμαρικό και συγκεκριμένα τορτελίνι, με αποτέλεσμα να γίνει απόφραξη του αεραγωγού του από το ξένο σώμα.

Άμεσα κρίθηκε αναγκαία η διασωλήνωσή του και ο 12χρονος νοσηλεύεται μέχρι και αυτήν την ώρα στη ΜΕΘ Παίδων του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παιδοωτορινολαρυγγολόγοι και παιδοπνευμονολόγοι θα προσπαθήσουν σήμερα να αφαιρέσουν το ξένο σώμα που κατάπιε ο 12χρονος.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η κατάσταση της υγείας του ανήλικου είναι σταθερή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Πυροσβεστική: Συλλήψεις για δύο αγροτικές πυρκαγιές από αμέλεια σε Αχαΐα και Λακωνία

Στη διερεύνηση δύο αγροτικών φωτιών από αμέλεια, που εκδηλώθηκαν σε Αχαΐα και Λακωνία, προχώρησαν οι Ανακριτικοί υπάλληλοι των Ανακριτικών Κλιμακίων Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησ...

Φόρτωση άρθρων...