Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Επεισόδια στα Εξάρχεια: Πέταξαν πέτρες και μολότοφ σε αστυνομικούς

Νέα επεισόδια σημειώθηκαν νωρίς τα ξημερώματα του Σαββάτου στα Εξάρχεια. Γύρω στη 1:30, μια ομάδα περίπου 15 ατόμων πέταξαν πέτρες και μολότοφ σε αστυνομικούς της Ομάδας Δράσης στο πάρκο Ναβαρίνου, τραυματίζοντας τον έναν εξ αυτών ελαφρά στο πόδι.

Λίγο αργότερα, στην οδό Εμμανουήλ Μπενάκη, μία ομάδα περίπου 50 ατόμων επιτέθηκε σε διμοιρία των ΜΑΤ πετώντας πέτρες και μολότοφ χωρίς να προκληθεί τραυματισμός. Ακολούθησαν δύο συλλήψεις από την Αστυνομία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πώς δρούσε το κύκλωμα με τις ρευματοκλοπές που «χάκαρε» τους μετρητές - Ζημιά πάνω από 9 εκατ. ευρώ

Ανακοίνωση με λεπτομέρειες για τον τρόπο δράσης του κυκλώματος ρευματοκλοπών που εξαρθρώθηκε εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία. Όπως αναφέρει, συνολικά έχουν συλληφθεί πέντε άτομα, ε...

Φόρτωση άρθρων...