Τρίτη
16 Ιουνίου 2026

Φθιώτιδα: Οχιά δάγκωσε 75χρονο - Νοσηλεύεται στην Εντατική

Ελλάδα

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Λαμίας νοσηλεύεται ένας 75χρονος, που τον δάγκωσε οχιά το απόγευμα της Τετάρτης. Το περιστατικό συνέβη περίπου στις 7 το απόγευμα στο σπίτι του 75χρονου σε περιοχή του δήμου Καμένων Βούρλων.

Ο 75χρονος επιχείρησε να μετακινήσει έναν τσιμεντόλιθο, αλλά το ερπετό βρισκόταν μέσα και τον δάγκωσε, σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport.

Ο 75χρονος διατήρησε την ψυχραιμία του και αναζήτησε ιατρική βοήθεια. Έσπευσε στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου του χορηγήθηκε αντιοφικός ορός, ενώ για προληπτικούς λόγους αξιολογήθηκε η 24ωρη παρακολούθηση του και εισήχθη στη Εντατική, χωρίς να υπάρχει πλέον κίνδυνος για τη ζωή του.

Πριν από μερικές ημέρες, ένας 58χρονος είχε επίσης την ατυχία να δεχτεί το δηλητήριο οχιάς στη Φθιώτιδα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι πλέον καλά στην υγεία του και βγήκε από την Εντατική.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αυτός είναι ο δήμος της Ελλάδας που δίνει έως 10.000 ευρώ σε οικογένειες για μετεγκατάσταση - Τι λέει ο δήμαρχος

Ο Δήμαρχος Σερβίων Κοζάνης, Χρήστος Ελευθερίου, μίλησε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Πρωινή Αφετηρία» με την Έρη Πανάγου με αφορμή την πρωτοβουλία του Δήμου Σερβίων για τ...

Φόρτωση άρθρων...