Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ηράκλειο: Στη ΜΕΘ 4χρονο παιδί που ήπιε πετρέλαιο

Ελλάδα

Διασωληνωμένο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του ΠΑΓΝΗ νοσηλεύεται από το βράδυ της Πέμπτης ένα παιδάκι 4 χρονών που κατανάλωσε πετρέλαιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του e-kriti το παιδάκι, κάτω από άγνωστες συνθήκες, κατανάλωσε ποσότητα πετρελαίου και μεταφέρθηκε αρχικά σε σοβαρή κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων. 

Εκεί αποφασίστηκε η μεταφορά του στο ΠΑΓΝΗ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κρήτη: Καίγονται σπίτια μετά από φωτιά σε εργοστάσιο – Ο καπνός έχει «πνίξει» την περιοχή

Συναγερμός έχει σημάνει στην Πυροσβεστική για πυρκαγιά σε εξωτερικό χώρο εργοστασίου στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη Χωστού στο Ηράκλειο Κρήτης. Η φωτιά γρήγορα πήρε μεγάλες διασ...

Φόρτωση άρθρων...