Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Καλαμάτα: Δεκάδες τρακτέρ στο κέντρο της πόλης (Photos)

Ελλάδα

Δυναμική παρουσία στο κέντρο της Καλαμάτας είχαν το βράδυ της Τρίτης αγρότες και κτηνοτρόφοι της Μεσσηνίας.

Λίγο μετά τις 19:00, δεκάδες τρακτέρ από το μπλόκο στον κόμβο της Θουρίας, στον «αυτοκινητόδρομο του Μορέα» εισήλθαν οργανωμένα στο κέντρο της πόλης και στάθμευσαν μπροστά από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, στην κεντρική πλατεία, όπου παρέμειναν για περίπου μισή ώρα, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Κτηνοτρόφοι, αγρότες και αλιείς απηύθυναν κάλεσμα συμπαράστασης στους πολίτες της Καλαμάτας, ζητώντας τη στήριξή τους στον αγώνα που δίνουν, ενώ ξεκαθάρισαν ότι είναι αποφασισμένοι να παραμείνουν στα μπλόκα μέχρι να ικανοποιηθούν στο σύνολό τους τα αιτήματά τους.

Όπως ανέφεραν θα περάσουν τα Χριστούγεννα και το ρεβεγιόν στο μπλόκο της Θουρίας, δηλώνοντας ότι, αν χρειαστεί, θα παραμείνουν εκεί και την Πρωτοχρονιά, τα Θεοφάνια, ακόμη και τις Απόκριες, για όσο διάστημα απαιτηθεί.

Αναφορικά την κυκλοφορία, η κίνηση των οχημάτων από και προς την Αθήνα διεξάγεται μέσω των παραδρόμων, στο ύψος της Θουρίας.

Καλαμάτα: Δεκάδες τρακτέρ στο κέντρο της πόλης

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

Φόρτωση άρθρων...