Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Κορωνοϊός: Στο τραπέζι η επαναφορά της μάσκας στις δομές υγείας

Ελλάδα

Mετά τη νέα έξαρση των κρουσμάτων του κορωνοϊού, από το πρωί της Πέμπτης (28.12.2023) συνεδριάζει η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας.

Στο τραπέζι της συζήτησης των ειδικών επιστημόνων του Υπουργείου Υγείας, βρίσκεται ενδεχόμενη απόφαση για επαναφορά της υποχρεωτικής χρήσης της προστατευτικής μάσκας στις δομές υγείας (Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας κ.α.), αλλά και ο τρόπος αντιμετώπισης των χαμηλών εμβολιαστικών ποσοστών κατά του κορωνοϊού.

Να σημειωθεί πως η κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης της προστατευτικής μάσκας σε νοσοκομεία και άλλες δομές υγείας, είχε αποφασιστεί (ΦΕΚ Β’ 4698/22-7-2023) στα τέλη Ιουλίου του 2023 μαζί με την την κατάργηση της υποχρεωτικής διενέργειας rapid τεστ από τους εργαζόμενους σε δομές υγείας που δεν είχαν εμβολιαστεί ή δεν έχουν εμβολιαστεί πλήρως.

Από τις 22-7-2023, η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας προβλεπόταν μόνο για το υγειονομικό προσωπικό που ήταν σε επαφή με ασθενείς υψηλού κινδύνου (ασθενείς ογκολογικοί, ανοσοκατασταλμένοι, μεταμοσχευμένοι και ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας) καθώς και τους ασθενείς που ανήκαν στις ομάδες υψηλού κινδύνου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στα Χανιά: Πώς ο δράστης προσπάθησε να «φορτώσει» το έγκλημα σε άλλον

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την υπόθεση της δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη στην Κρήτη, για την οποία έχει ομολογήσει ο 43χρονος Σκοπιανός ενοικια...

Καλάβρυτα: Ολονύχτια επιχείρηση διάσωσης 60χρονου που τραυματίστηκε σε δύσβατη περιοχή

Μεγάλη επιχείρηση για την διάσωση ενός 60χρονου πεζοπόρου, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά σε δύσβατη δασική περιοχή, στα Καλάβρυτα, στήθηκε το βράδυ της Δευτέρας (22/6) και ολοκληρώ...

Φόρτωση άρθρων...